چاپ دیجیتال کتاب به تعداد دلخواه

چاپ دیجیتال کتاب به تعداد دلخواه

چاپ دیجیتال کتاب به تعداد دلخواه

چاپ دیجیتال قدیمی با هدف خدمات چاپ دیجیتال کتاب به تعداد دلخواه با کیفیت عالی جهت ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. کیفیت چاپ کتاب در تیراژ دلخواه یکی از دغدغه‌های پدیدآورندگان، مولفان، ناشران و در یک کلام اهالی فرهنگ و هنر بود که با سیستم چاپ دیجیتال کاملا برطرف گردیده، زمانی دیدن یک نسخه از کتاب قبل از چاپ در تیراژ آرزوی سفارش‌دهنده بود اما اکنون دوستان شما برای هدیه به یکدیگر مجموعه اشعار، خاطرات و حتی عکس‌های خود را در قالب کتاب به تعداد دلخواه چاپ می‌نمایند.

مطالب شما بر کاغذی به انتخاب شما با کیفیتی مطلوب چاپ خواهد شد. خدمات متنوع جلد از شومیز تا گالینگور به همراه سلفون دلخواه شما و با صحافی چسب‌گرم، سرد، منگنه لوپ یا فنری دوبل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فقط در مورد تعداد مورد نیازتان تصمیم بگیرید!

دنیای محتوای دیجیتالی با ظهور موبایل ، ویدئو ، AR ، VR ، داده های بزرگ ، داده های کمی به سرعت تغییر می کند ، به طوری که بسیاری از ناشران ممکن است فراموش کنند که محتوای چاپی نیز در حال تحول است. فن آوری های جدید در صنعت چاپ کتاب فرصتهایی را برای ناشران ایجاد می کند تا فعالیتهای خود را ساده تر ، توزیع سریعتر کتاب های خود و توسعه جریان های جدید درآید. چاپ کتابهای دیجیتالی ، که شامل برنامه های جوهر افشان و تونر است ، به ناشران نیز امکان می دهد نبض بازار را در دست بگیرند و استراتژی خود را تنظیم کنند زیرا تقاضا برای عنوان های فردی کاهش می یابد یا افزایش می یابد. این رویکرد پاسخگو امری است که تنها با چاپ افست امکان پذیر نیست ، الگویی که ناشران باید حدس بزنند كه چگونه كتاب ممكن است عمل كند و خطر بیشتری را به همراه داشته باشد.

با وجود مزایای چاپ دیجیتال کتاب به تعداد دلخواه  ، بسیاری از ناشران ، به ویژه ناشران بزرگ تجارت که برای درآمد خود به پرفروش ترین ها اعتماد می کنند ، نسبت به اتخاذ تردید داشتند. دلایل این تردید از نگرانی های مربوط به کیفیت و هزینه چاپ دیجیتال گرفته تا چالش های مربوط به تنظیم گردش کار و زیرساخت ها دارد. در حالی که همه این اعتراض ها دارای اعتبار هستند – ناشران هنوز نمی توانند چاپ های بزرگ را انجام دهند ، اما چهار رنگ مقرون به صرفه بر روی دستگاه های جوهر افشان ، به عنوان مثال – در همه این زمینه ها اقدامات قابل توجهی انجام شده است. تولیدکنندگان کتاب همچنان به چاپ در چاپخانه های دیجیتال سریعتر و با کیفیت بالاتر و همچنین فناوری باطن ادامه می دهند که ناشران را قادر می سازد تا فایلهای PDF را به تولید کننده هایی ارسال کنند که می توانند در همان روز یا حتی بلافاصله چاپ کنند.

چاپ دیجیتال چسیت؟

چاپ دیجیتال همان چیزی است که وقتی شما یک دستگاه پرینت را با تجهیزات اتصال دهنده های رایانه ای هدایت می کنید ، اتفاق می افتد. چاپگر پرونده های دیجیتالی جداگانه را برای جلد و متن داخلی کتاب شما ذخیره می کند. این پرونده ها سپس با استفاده از تونر ، به جای جوهر تصویر برداری می شوند. این مشابه با نحوه کار دستگاه کپی رده بالا است ، هرچند در مقیاس بزرگتر.

صفحات چاپ شده سپس با یک پوشش رنگی ترکیب می شوند. کل کتاب به هم وصل شده است (تقریباً همیشه با چسب) و به اندازه مناسب برش خورده است. برخی از تجهیزات چاپ دیجیتال فقط در عرض هفت دقیقه می توانند کل کتاب ، جلد رنگی و … را تولید کنند.

این بزرگترین تغییر در فناوری چاپ از زمان معرفی چاپ افست است و این یک بخش سریع در حال رشد در صنعت است. گفته می شود ، چاپ دیجیتال برای همه نیست. اگر در حال چاپ حجم زیادی از کتاب هستید ، توصیه می کنیم هر زمان ممکن از چاپ افست استفاده کنید.

چاپ انواع کتاب در سایزهایبه تعداد دلخواهتان

ارتباط با ما